Anders Tiltnes

Hej på er pojkar!

Hoppas att ni tyckte om filmen som Anders och hans bror i vuxendagiset Hällen gjorde. Han har lovat att ni ska få se ännu en film, ni kommer ihåg den som de gjorde där de presenterade sitt eget vuxendagis? Vore det inte kul om vi också kunde göra en film och presentera SNO:s vuxendagis?!

Idag har turen kommit till Anders Tiltnes när det gäller presentationer. Anders bodde i Norge förut men insåg att inte kan man väl lära sig orientering av någon som beskriver en blinkers som "fungerer, fungerer ikke", så han flyttade till Sverige.

Varsågod Anders!

Hej barnehagevenner!

Det er mig, Alladin Tiltnes! Jeg vil begynn med at si hvor mye jeg trives på voksenbarnehagen - det er kjempemorsomt at alltid ha lek kamerater! Nå tenkte jeg fortell litt om midt fritidsintresse - dans. Det hele begynte nær jeg var tre år gammel og min bror trengte selskap til sin balettedans. Vår mor syntes det var et godt forslag at jeg fulgte med ham og jeg elskede dans! Dans for mig er et måte at vare erotisk, sensuell og macho på samme gang! Jeg sender med en videooptagelse fra min dansfremvisning jeg hadde i skolen.

Som ni kan se hadde jeg litt
krøllet hår og briller på den tiden men mamma sier at jeg ikke skal skamme mig over det ettersom det finnes mengder med jenter som liker brilleslanger! Siden har Pål sagt at jeg kan låne en av hans jenter (de er virkelig pene!!!) hvis jeg ikke får en egen. Akkurat!!

Send gjerne kommentarer hvis du liker mine danstrinn!!

Kjempeklemer!!

/Anders Tiltnes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0